czwartek, 6 września 2018

spokój

ak zawsze rady funta kłaków niewarte! Powinien, jest zobowiązany, zgodnie z paragrafem..... TEORIA! Jak będę na emeryturze to będę miał czas na takie dyrdymały! Całe stada urzędasów za moje pieniądze wysiadują fotele w swoich najważniejszych urzędach i płodzą chore "przepisy", bo unia tak każe! A może by tak użyć do celów życiowych szarych komórek, nawet tych dwóch ostatnich, które zostały w pustym czerepie tak zwanych "prawników" i zrobić coś konkretnego!oprogramowanie do telemarketingu z którego korzysta cała masa firm to jeden wielki śmietnik. Dlaczego mimo wielokrotnych próśb o usunięcie numeru będą dalej do Ciebie dzwonili? Bo w bazie twój numer może widnieć nie jeden raz a wiele razy i to, że jeden z telemarketerów oznaczy ten numer jako "do usunięcia" nie ma wpływu na pozostałe wystąpienia numerów. Do tego dochodzi automatyczne dodawanie losowych numerów do bazy i mimo usunięcia wszystkich wystąpień twojego numeru z bazy znów może on tam wylądować. Powinni prawnie zakazać tego typu działań - to jest mój telefon, kupiony o opłacany z moich środków i nie życzę sobie, żeby ktoś wykorzystywał go do swoich celów (a tak się niestety obecnie dzieje)innym razem Pani z tej samej sieci usilnie próbowała mi wlepić oferte która ewidentnie nie była dla mnie...ja w domu zużywam max 5GB mies a Pani usilnie próbowała wlepić mi 60 bodajże(obecnie mam 30)i zadne przekonywania nie docieraly...Przypomniała mi sie przy okazji tego artykuło sytuacja z telemarketerka play...dzwonil nieznany mi nr.córka nie nosiła w tamtym czasie tel.więc mimo iż stałam w kolejce z milionem toreb z trudem ale odebrałam tel.w chwili gdy zorientowałam się w jakim celu do mnie dzwoniono do mnie grzecznie przeprosiłam i powiedziałam,że nie mogę w tej chwili rozmawiać...na co kobieta nawrzeszczała na mnie:"Ja opracowałem własny patent,gdy do mnie dzwonią informuję ich że jestem bratem właściciela telefonu.Brat nie może go odebrać ponieważ tam gdzie obecnie przebywa nie ma zasięgu.Na pytanie natręta gdzie przebywa odpowiadam że w niebie,wczoraj był pogrzeb.Wtedy przepraszają i mam anielski spokój.blagam, to nic nie daje... do mnie wydzwaniaja z jakiejs firmy oferujacej badania medyczne dla osob powyzej 45. roku zycia z okolic Garwolina. odmawialam z 5 razy, prosilam o usuniecie mojego numeru, prosilam ostatecznie o wpisanie mojego numeru na liste Robinsona i NIC. nadal dzwonia. pomaga tylko blokowanie numerow przychodzacych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz