czwartek, 6 września 2018

plan

Tylko nagminne pozwy mogą ukrucic ten proceder. Powiedzcie mi jeszcze skąd banki w których nigdy nie brałem kredytu, ba nigdy nie przekeoczylem ich progu. Mają mój adres mailowy i proponują mi pożyczki bez BikDo mnie dzwoni Pani z suuper oferta. Pytam się z kad ma mój numer. Ona twierdzi że nie wie, ale może mi podać numer telefonu do centrali. Podany numer wyglądał jak zwykły numer. Jednak gdy wpisałam go w wyszukiwarkę to pojawiła się komentarze wielu oszukanych osób że jest to numer płatny ! Znaleźli kolejny sposób na naciąganie ludzi! Szkoda że w Polsce policja nie interesuje się takimi sprawamiDo mnie dzwoni Pani z suuper oferta. Pytam się z kad ma mój numer. Ona twierdzi że nie wie, ale może mi podać numer telefonu do centrali. Podany numer wyglądał jak zwykły numer. Jednak gdy wpisałam go w wyszukiwarkę to pojawiła się komentarze wielu oszukanych osób że jest to numer płatny ! Znaleźli kolejny sposób na naciąganie ludzi! Szkoda że w Polsce policja nie interesuje się takimi sprawamiCzy nie można przedstawić lepszych i skuteczniejsze metod "współpracy z niechcianymi tele-maniakami". Są trzeba tylko je zebrać do kupy. Moje propozycje: Ja uważam że każdy pracuje tam gdzie się dobrze czuje dlatego mam złe zdanie co do TELE-MARKETERÓW lecz gdy zadzwonią do mnie to stanowczo choć kulturalnie odmawiam prowadzenia rozmowy lecz gdy natręt jest nieugięty wówczas jestem mniej przyjemny i posyłam wiązankę i czekam aż sama się rozłączy zazwyczaj są to kobiety o bardzo miłym i ciepłym głosie więc nie sądzę że tylko z przymusu dzwonią ale dzwonią bo lubią. - Chętnie skorzystam, ale nie wiem czy mogę bo mam 14 lat - jedno z lepszy, z praktyki - osoba po drugiej stronie : "ale przecież słyszę, że Pan jest starszy", a ja: "nie, dlaczego, tak się tylko wydaje" - To bardzo ciekawa propozycja i chętnie bym skorzystał, ale ja jestem obecnie w Barcelonie - też fajne Moja radosna twórczość: ajpierw informuję, że rozmowa jest nagrywana i pytam czy rozmówca wyraża na to zgodę. Jeśli wyraża na to zgodę informuję, że mój czas jest cenny i rozmowa ze mną jest płatna w wysokości 127 zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę i jeżeli rozmówca akceptuje te warunki i nadal chce przedstawiać mi ofertę to proszę o podanie danych firmy z adresem na jaki mam wysłać rachunek po skończonej rozmowie. nagrywamy rozmowę (możemy to zrobić, ale musimy poinformować o tym rozmówcę [...]" - otóż nic nie musimy. Polskie prawo zezwala na nagrywanie SWOJEJ własnej rozmowy i nikogo o tym nie trzeba uprzedzać. Zabronione i karalne jest nagrywanie rozmów osób trzecich. Nie wolno również publikować nagrań bez zgody osób w nich biorących. Dopóki więc jest to rozmowa, w której nagrywający bierze udział i jest to nagranie na własny użytek to nie ma żadnego obowiązku informowania, że rozmowa jest nagrywana. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Zazwyczaj w tym momencie kończy się rozmowa. - Przepraszam, ale nie wiem czy zdążę wyjść ze szpitala np. złamania lub zakażenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz