wtorek, 18 listopada 2014

poseł

Odpowiedź na pytania jest prosta dla najgłupszego pismaka. Z filmu wynika, że Wipler nie groził bronią po prostu zwrócił uwagę policjantom uwagę a ci go spałowali facet wyraźnie bronił się ochraniał głowę przed ciosami. Jasno także widać, że była to ustawka w celu pobicia niewygodnego dla PO posła opozycji. Skoro według postępowanie Wiplera było naganne to również powinna pani potępić niejakiego homosia Biedronia, który również w swoim czasie został spałowany. Jak się ma sprawa posła Wiplera do tragicznej serii wpadek ministra Sikorskiego,Z zainteresowaniem będe śledzić, jak zostanie przez PKW potraktowany ten spot? Od samego rana, na wszystkich możliwych programach można podziwiać pijanego i rozwierzganego do granic posła Wiplera. Mam nieodparte wrażenie, że w dniu dzisiejszym wyczerpał się jego czas natenowy, przeznaczony na kampanię wyborczą w mediach. Jeśli się okaże, że moje wrażenie nie było mylne, będę prawie szczęśliwa. to tylko wie Janina Paradowska zabawiająca czytelników skojarzeniami zdarzeń i postaw , które są z innej bajki. Niezdarność ministra Sikorskiego i przyznanie się do braku pamięci jest dostatecznym powodem do dobrowolnej rezygnacji z pozycji marszałka Sejmu III RP.Mam wrażenie, że przypisujesz mnie do zwolenników PO. Jeśli tak, to jesteś w błędzie. Kilkakrotnie już pisałam wyraźnie, że mój głos w kolejnych wyborach nie będzie głosem na PO i powtarzam to kolejny raz. Co do żon naszych polityków… Gdyby to nie były żony polityków reprezentujących barwy partii tej właśnie, którą reprezentują, to może nie byłoby aż takiego obciachu. Jednak to od polityków tej konkretnej partii wielokrotnie dało się słyszeć takie słynne powiedzonko o żonie Cezara… Elity polityczne III RP równają do poziomu PRL-u.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz