niedziela, 30 kwietnia 2017

zestawy

Wszystko rozumiem ale bez przesady jeśli PC M2-7 ma moc grzewczą ma 7,kW a pobiera przy 0/50*C 2,1 kW to COP=3,33....a CK jeśli ma powyżej 6 a druga PC 3,3 to średnia nie jest wyższa niż 3,3 ? / to przecież ich klasa / ... a z pośrednim IVT 7 kW ma 3,28 ( o 16% gorzej ) ale NIBE na pewno ma więcej / nie ma danych dla o/50*C tylko dla o/35*C a to dla 6kW ( 4,9 ) a dla 8kW (4,8 ). Jeszcze jedno ... pompą obiegową dolnego źródła w pośrednim jest pompa solanki / dolne źródło / a co jest górnym ? woda w instalacji tak ? ...i tu jeśli opory hydrauliczne nie są za duże to wystarczy ona żeby puścić na grzejniki / robi się tylko pompę na podłogówkę na podłączeniu równoległym / a jeśli nie da rady ( za duże opory ) to wtedy daje się jeszcze jedną dodatkową na grzejniki . W bezpośrednim nie ma pompy dolnego żródła ale nie bardzo rozumiem jak można mówić , że nie trzeba pompy górnego zródła skoro górnym żródłem jest podłogówka lub grzejniki . To by sugerowało , że to są PC tylko do parterówki i do obiegu grawitacyjnego. Zawsze mogłam na Niego liczyć . Mam dla niego duży szacunek. Nie wszyscy są teoretykami i praktykami razem i nie wszyscy są chętni do wypowiedzi . No wiesz , jestem kobietą to chyba nie takie z Marsa , że lubię płeć przeciwną , byłoby dziwne gdyby tak nie było ......ale kobiety też lubię , w ogóle LUDZI http://klimatyzator.eu/ i koty / przepraszam , że w jednym rzędzie ale tak wyszło / Natomiast akurat w tym wypadku nie odczytałeś dobrze moich intencji. Nie czytałam postów od początku / jakoś nigdy nie mogłam się zebrać / ale wiem , że bezpośrednie parowanie u grona pedagogicznego nie cieszy się popularnością . Ja próbowałam przedstawić pewne ograniczenia tego systemu ale nie wszystkie bo nie kończyłam studiów technicznych i o niektórych aspektach sprawy mam blade pojęcie . Dlaczego poprosiłam , żeby coś napisał..?...no pomyśl ....dlatego , że to dla niektórych ostatni dzwonek , bo jak podejmą decyzję to będzie po zawodach . I właśnie dlatego , że mi zależy na WSZYSTKICH to zrobiłam .Twoje wyliczenia wygladaja na poprawne ale z tego co ja jakis czas temu sprawdzalem to wygladalo ze pompa Ziriusa (Thermogolv) ma minimalnie 3,3 przynajmniej w tych okolicach (w najgorszym gruncie) a miala i wyzej..tyle ze teraz nie moge sobie przypomniec gdzie na te wyliczenia trafilem druga sprawa jak najbardziej zgadzam sie z tym ze niemozliwe jest aby nie bylo pompy gornego obiegu..grawitacyjnie ma to dzialac? a zreszta z opisu uzytkownikow wiem ze przeciez maja instalacje z pompami obiegowymi wiec czegos tu nie rozumiem? Jest niezaprzeczalne , że PC kosztuje i należy decyzję podejmować jak najbardziej świadomie i mając wiedzę w temacie. Jeśli jej się nie ma, można popełnić błąd klimatyzacja Wilanów. Wiem , że na pewne tematy ma swoje zdanie i tu nie wiedziałam , czy w ogóle zechce się wypowiedzieć.....pomyślałam , że jak Go ładnie poproszę ... to może wyjątkowo zmieni zdanie ..... a czy to żle jak jesteśmy dla siebie mili / nie lubię sztywniaków / i że jest tu trochę koloru / i tak jest dużo szarości na co dzień / Nawet jeśli tak zaczynam ...to wiesz ludzie raczej się nie zmieniają .....Wiem , że forum czyta kto chce ale teoretycznie powinno być do osoby która jest w tytule . Jeśli trochę Ci to przeszkadza czy Cię drażni to PRZEPRASZAM bo myślę , że chyba nie jesteś zazdrosny ? / bez urazy , nie gniewaj się, masz fajny obrazek / to jedno słowo mi niezbyt...a torebki też lubię Bez pomp obiegowych górnego żródła nie da rady a i tu góra domu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz