niedziela, 30 kwietnia 2017

krzywa

to też z bezpośrednim parowaniem jest francuska i kupił ją ostatnio Danfoss Pan który zakłada jak najbardziej namawia do paneli słonecznych , mało tego zaleca , żeby woda z jednej połaci dachu była odprowadzona do ziemi gdzie jest kolektor , żeby miał lepsze warunki klimatyzacja do apteki. Chcesz powiedzieć , że oni nie dają jakiegoś projektu jak oni to widzą tylko sprzedają pudełeczko , bojler , i kolektor i koniec.co do projektu hm nie wiem czy cos daje..napewno mozna im zlecic cala instalacja lacznie z podlogowka i to wykonaja wg swoich pomyslow..w czesci napewno pokrywaja sie z tym co ja pisze..ale wiesz jezeli mozna cos udoskonalic i sprawdziloby sie to czemu nie? dlatego tez czekam na sugestie i propozycje w czym mijam sie z prawda co jest dobrze pomyslane a co warto zmienic..na wakacje mam zamiar montowac PC..i musze miec wszytsko dobrze przemyslane aby potem nie zalowac z tym odprowadzeniem wody deszczowej to juz slyszalem ze w bezposrednim dobrze cos takiego zrobic..ale jak to technicznie wykonac nie zabardzo wiem moze cos podpowiesz?A czy oglądałeś inne z bezpośrednim parowaniem : Spartec model Smart 5-11kW / R 407C/ jest trochę wizualnie podobna do Term. i Galmet model Kompakt 5-15 KW /R 407C /. ta jest podobna do Avenir ...obie bez cwu ten można dodatkowo. ale ta ma chociaż kartę produktu . Jeśli chcesz o Aven. wejdż na stronę mają też Nibe jak wejdziesz to tam po lewej u góry są z bezpośrednim....Natomiast na zewnątrz pompy do instalacji to zupełnie inna bajka. Odnośnie tych dwóch pomp dla parteru i piętra to w/g mnie jest to dobry pomysł. U mnie np. jest odwrotnie niż wszędzie mianowicie góra jest cieplejsza a dół jest zimniejszy. Chodzi wszystko na jednej pompie / 2 obiegi i podłogówka i grzejniki / Bałam się , że będzie odwrotnie i że grzejniki nie wydolą ./ za mało przewymiarowane /. Tak jest źle bo ja wolę chłodniej w sypialni a cieplej na dole. Jaka na to rada .....bezsensowna zwiększyć krzywą , żeby mieć cieplej a na górze poprzykręcać termostaty na grzejnikach / w mojej i tak są zakręcone/ albo przerabiać. Tych pomp w pośrednim trochę jest bo dwie / co. i solanki / są wewnątrz PC i do tego prawidłowo powinny być na 2 obiegi po jednej /podłogówka i grzejniki / ( w zależności od oporów hydraulicznych ) i do tego jeszcze cyrkulacyjna cwu ...... Jak szukałam to wydawało mi się , że Avenir jest droga ale jak znalazłam cenę tych innych to one wszystkie są w podobnych cenach / nie mówię o CK bo ona odstaje / czyli około 6.ooo pln taniej niż z pośrednim . Popatrz ....przynajmniej cenowo wiem jak to wyglada.. nie wiem czemu przedstawiciel tak pisal skoro wiem ze montuja roznie, na jednej pompie ale i na dwoch wlasnie z regulatorem pokojowym..na kazdej z nich musze jeszcze raz tam zadzwonic i uscislic..albo inaczej zadzwonie sobie do ich montera..i z nim porozmawiam jak to robia..albo jak to moga zrobic Odnośnie ...z rynny.. dalej poprowadzona pod ziemią ( w rurze z otworami ) ale jak to jednakowo rozsącza .? ....bo chyba nie liczy , że jak leje deszcz to jest takie ciśnienie , że doleci do końca a może jest ze spadkiem i część leci siłą na początku a cześć i tak ze względu na spadek poleci dalej do końca .( może kwestia dziurek , ich ilości w zalezności czy na poczatku rury czy na końcu ? ) ..- to mój patent Rozumiem , że klient może mieć głos doradczy czy sam chcieć tak a nie inaczej http://klimatyzacjapolska.pl/klimatyzacja/ ...( możesz zrobić jak chcesz ) .ale to oni chyba powinni być odpowiedzialni za całość i wiedzieć co i jak, aby osiągnąć jak najlepsze efekty./ zrobić jakiś projekt , wytłumaczyć czym różni się jedno rozwiązanie od drugiego , dlaczego jest lepsze itd ..tak mi się wydaje / Ty wiesz co chcesz i dlaczego ale dla części to czarna magia. Oni chcą mieć ciepło i tanio .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz